anna, kamera, hästar, dressyr

Anna har sovit här i natt, vi har haft riktigt kul! Idag har vi solat och lyssnat på musik, fotat med kameran och bara varit ute och snackat. När Anna hade åkt gick jag upp till stallet och mockade, fixade i stallet och fotade hästarna.
Imorgon är det dressyrtävling på KRF (Klubbtävling) vi ska vara med i LC:2, det kommer bli jättekul! Det ända problemet är att jag inte vet om jag ska knoppa manen (den är så himla tjock) det blev helt konstigt när jag provade i förgår. Jag har inte kunnat fixa Pågen inför tävlingen för mamma, pappa och Klara har varit i Skurup hos fam. Åkersson. Klara har ridit med Inez och de kom hem precis. Så jag får helt enkelt gå upp lite tidigare imorgon.
´
Bildbomb på hästarna i stallet:
Gallardo (uttalas Gajardo) i hagen. ↑
Katie och Annika på väg ut och rida. ↑
Katie och Annika efter ridturen. ↑
Gallardo innan Katie kom in i hagen. ↑
Gallardo och Katie i hagen. ↑
kram frida <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0