rebecka, ridning, aftonbladet

Jag har varit med Rebecka idag och vi har haft jätteroligt! Det började med att vi gick ut på betet som är precis utanför oss och gick bort till bäcken som rinner rätt igenom. Sen började vi hoppa över den, helt eftblivna .. haha! Det slutade med att vi blev helt blöta och gick ner till havet för att känna på vattnet istället. Nu ikväll har jag ridit ner till Klagshamn med Pågen och Rebecka och Dardell mötte oss vid affären. Sen red vi till KRF och upp på "prärien", klättrade i backar (med hästarna) och red dressyrprogramet för LC:2 till klubbtävlingen i helgen.
´
Ville bara passa på och skriva att jag nog inte hade kunnat få en bättre praoplats än Aftonbladet! Jag hade jätteroligt och alla var väldigt trevliga och glada. Tack så mycket Magnus för att jag fick komma upp och för att jag fick följa dig och alla andra i två veckor! Det var två veckor med mycket nya upplevelser och intryck, som jag inte kommer glömma i första taget.
kram frida <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0