femte dagen

Idag har det inte hänt så mycket på praon. (men det kan de ju inte varje dag heller ..) Jag var ju med i Vi5:an igår och den publicerades i tidningen idag, på baksidan. Hade kamran med mig idag, så jag tog mig lite tid att fota.
Efter praon gick jag, Julia och Marie på orionteatern och såg 6 mimare 6 vita hästar. Den var lite speciell, men den var ändå bra och hästarna var väldigt duktiga och fina.
Big Brother slutade för en stund sen, vem tycker ni ska stanna? Patrik eller Rodney?
Dagens Vi5 fråga (Har mobiltelefonen tagit över ditt liv?) till vänster och mitt svar till höger.
Tre bilder på mig.
Bilder från "6 mimare 6 vita hästar".
Vem ska stanna??
´
Ha det bra, kram frida <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0