fjärde dagen

Idag har det hänt mycket! :D Jag var med och gjorde en vi5 idag med, fast idag blev jag själv också intervjuad. Den kommer att vara med i morgondagens tidning, men har fått fotot av Lotte (fotografen) redan. :) Efter det fråga hennes man Björn (också fotograf) om jag ville följa med när han och en annan reporter skulle till en filminspelning. Filmen heter "An enemy to die for" och den kommer ha biopremiär 17 februari 2012. Vi fick vara med och titta när de spelade upp en scen från filmen. Skådespelarna som vi skulle intervjua och fota heter Richard Ulfsäter och Jeanette Hain. Jag blev också fotad med Richard. När vi kom tillbaka till Aftonbladet var jag med när de spelade in Schulman Show och fick hälsa på alla, där i bland Gustav Fridolin.

Bilden som kommer vara i tidningen i morgon. (fast den kommer inte vara i svart&vitt)

Hälsade på Gustav Fridolin som var med i Schuldman Show.
Lägger in en bild på mig och Richard Ulfsäter senare.
´
Här blåser det riktigt mycket! Ett av ytter fönsterna på Aftonbladet lossnade och ligger nu splittrat på marken nedanför, så man får inte gå ut där nu. Polisen har spärrat av en bit av kvarteret så att ingen ska skadas, om det skulle lossna fler glasruter. Hur är vädret i Malmö? Bättre hoppas jag!

kram frida <3



Kommentarer
Postat av: Cecilia Carlsten

Och vi som missade köpa Aftonbladet idag. Spara tidningen! //Kram Mamma

2011-04-08 @ 21:51:46
Postat av: ffridacarlsten

Ja, det gör jag. Hur är det hemma? :)

kram frida <3

2011-04-09 @ 00:13:13
URL: http://ffridacarlsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0