pep before competition !

Tävling imorgon på Eslöv RK med Pågen! Vi ska hoppa  LD (70 cm) och LC (80 cm). Det är riktigt länge sedan jag tävlade sist nu, senaste tävlingen var innan december förra året. Men Pågen har varit ute på tävling med Klara nu när jag var borta, så han är lite uppvärmd.
Jag och Pågen hoppar.
´
Idag har jag varit uppe på KRF och träffat Jojjo, Josefin, Nicole, Johanna, Elisabeth, Rebecka och många mer. Det har varit jätteroligt! Allt för länge sedan jag var på KRF utan att träna.
kram frida <3

Kommentarer
Postat av: josseposse

gud va fin bild på er:D <3

2011-04-19 @ 16:56:29
Postat av: ffridacarlsten

tack så mycket ! :D <3



det är andrietta som har tagit bilden med sin mobilkamera, tack andtrietta. <3

2011-04-19 @ 23:03:09
URL: http://ffridacarlsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0