ridning, johanna, webbkamera

Jag är hos Johanna nu, ska sova här. Vi har precis bäddat färdigt min säng och vi ska nog se på film nu, men vilken vet jag inte.





















Johanna och jag tog lite bilder med hennes webbkamera.

Innan jag kom till Johanna idag har jag tränat för Maria på KRF. Jag red ner Pågen till KRF så han var bra fram skrittad och lite travad när jag kom fram. Det var bara Sara och jag där, men det är bara härligt att inte vara så många. Man får mycket mer upmärksahet riktad mot en, mycker mer hjälp och det känns som man hiner med mer. Vi jobbade dom på volten, i början gick det inte riktigt men efter lite uppvärming gick han jättefint! Vi avslutade med att hoppa en bana på 80 cm där hinderna stod lite snett så man var tvungen att rida ut vägarna ordenliga. 

kram frida <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0