sophie, kamera, klagshamn

Jag har tagit mycket foton idag, när sophie och jag var ute. Vi har varit i Klagshamn vid Kalkan (Kalkbrottet i Klagshamn) och solat oss i den lilla sol vi får, tagit foton och träffat några random killar som inget visste vem det var, men de hade snackat med killarna (i Klagshamn) och hotat att dom skulle pilla ut tänderna på dom , hehe .. Vi har också varit på stranden i Klagshamn och bara suttit och snackat, kollat på folk som kom ner i badkläder och tänkte bada men sen kände på vattnet och gick upp igen, sett ett brunt litet djur som jag tror är en mink och fotat den. Nu håller jag på att plugga in ett LC:2 dressyrprogram från 2008.
En bildbomb med bilder från idag! ↓
Sophie med mammas trätofflor .. :D
Bilder på Sophie och mig ! ↑
Bilder på den lilla minken. ↑
kram frida <3

Kommentarer
Postat av: maria

Jättekul att läsa din blogg! Spännande prao!

2011-04-19 @ 10:08:26
Postat av: Sophie!

fina bilder! :D

det va mink det hette ja! ^^ (y)

2011-04-19 @ 10:36:48
Postat av: Jenny - Med en dröm om att bli fotograf

Härliga bilder!

2011-05-03 @ 20:24:14
URL: http://photosbyjenny.blogg.se/
Postat av: frida

Sophie: Tack, du tog ju också en hel del fina!



Jenny: Tack så mycket!

2011-05-03 @ 23:51:09
URL: http://ffridacarlsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0