tävling ☆

Tävlingen gick jättebra idag!
I LD:n gick det lite segt men vi kom över alla hinder och klarade oss felfritt och fick rosett.
I LC:n gick det snabbare och hela ritten kändes mycket bättre. Vi gick felfritt och blev 9:a av 20 starter. Vår omhoppningstid i LC var 26,88 sekunder. Så jag blev riktigt nöjd med dagens insats!
Lite bilder på mig och Pågen från tävlingen. (På de bilderna som jag har KRF jackan på mig är det framhoppning)
Det gick bra för många från KRF idag. Johanna L på Citron gick felfritt i LD (60 cm) och LC (70 cm), i LC kom de 5:a och blev placerade, riktigt bra gjort! Sara och Singoalla tog sig igenom LD (80 cm) jättefint, jag hann inte se LC. Matilda och Arramis blev felfria i både LD (70 cm)  och LC (80 cm), de hoppade avd. B (unghäst) och var super duktiga. Kim och Doris tog sig också igenom LD (50 cm) och LC (60 cm) felfritt, bra kämpat av Kim.
´
Nu ska jag sova, god natt frida <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0