tionde dagen

Idag har jag suttit och ringt svenska kändisar och frågat dom vad de ska göra i påsk. Jag pratat med Bert Karlsson igen .. Han blev lite sur på mig för att jag inte visste vad Grebbesta va (en liten stad, där han har sommarstuga) och frågade mig om jag var stockholmare. Jag svarar "nej jag är skåning" och då härmar han mig på jättebred skånska "nej jag är skåning". HAHA! Men sen fortsatte han att svara snällt på mina frågor. (Y) Jag har också pratat med Malin Baryard idag, hon lät lite sömnig när hon svarade men klockan var faktiskt 11 på en onsdag. Ska fortsätta ringa runt imorgon, men har lyckats få ihop 23 svar idag.
Malin Baryard
Bert Karlsson.
Tittar på Big Brother nu, Martin är riktigt desperat! Martin från avsnittet igår: "Ni kan få min lilltå! Eller är den viktig?.. Ni kan få lilltån på högerfoten och ringtån på vänsterfoten, om jag får komma in i det jävla rummet!"
Idag städar han sig istället in i VIP rummet.
Martin Granetoft
kram frida <3

Kommentarer
Postat av: josseposse

fan va coolt hälsa malin från mig om du snackar med henne igen :P :D

2011-04-14 @ 21:15:26
Postat av: ffridacarlsten

haha, jag lovar !

2011-04-15 @ 10:08:50
URL: http://ffridacarlsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0