tolfte och sista dagen :(

Förlåt, jag hann inte blogga igår! Men jag var tvungen och packa eftersom jag inte gjort det innan .. Det blev lite panik i morse när jag skulle packa ner det sista och jag inte kunde stänga väskan hur jag än försökte. Så nu har jag fått lämna ett par av mina skor här. Hade två par med mig, ett par varmare och ett par gympaskor.
Nu sitter jag och skriver på min praktikrapport, men var tvungen att skriva ett litet inlägg.
Jag ska ta flyget halv tre härifrån och gå från praon vid halv ett. Åhh vill inte åka hem, det har varit riktigt kul här! Men samtidigt ska det bli skönt att komma hem och sova i sin egen säng, träffa kompisar och mysa med djuren.
'
Ha det bra! kram frida <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0