igår, idag

Igår sov jag hos Johanna och såg på Charlie st Cloud och 17 again. Charlie st Cloud är en film jag rekomenderar STARKT! En av de bästa filmerna som jag någonsin sätt! <3 Det enda dåliga är att den inte kommer till Sverige, utan visas bara i vissa länder.
Men trailern finns på youtube, tyvärr vet inte jag hur man lägger ut youtube klipp på bloggen. Om någon vet så skriv gärna! Så länge för ni nöja er med en länk, till trailern.
http://www.youtube.com/watch?v=MzgOvvMi8Lg
Idag var det hoppkurs för Lotta. Det gick jättebra, vi hoppade bana. Andrietta var där och hade kamran med sig så tänkte lägga in en bild från dagens hoppkurs.
Tack för bilderna Andrietta!
kram frida <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0