listan

Dag 1 – en bild på mig + 10 fakta

Dag 2 - En person jag vill träffa just nu

Dag 3 – Min favoritårstid och varför

Dag 4 – mina mål/drömmar/önskningar

Dag 5 – något jag vill ha mer än något annat just nu

Dag 6 – typ av killar jag faller för

Dag 7 – vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon

Dag 8 – en dålig vana jag önskar jag inte hade

Dag 9 – en bild på mig och mina vänner

Dag 10 – en bild på mig idag och vad jag hade på mig

Dag 11 – något jag oroar mig för

Dag 12 – en bild på ett ställe jag varit på

Dag 13 – mitt drömbröllop

Dag 14 – en bild på mig själv för ett år sen

Dag 15 – något jag ångrar

Dag 16 – innehållet i min väska

Dag 17 – en person jag vill byta liv med för en dag och varför

Dag 18 – vad jag åt idag

Dag 19 – en bild på det jag köpte senast

Dag 20 – min favorit film

Dag 21 – en bild på mig själv som en annan person tagit

Dag 22 – min reaktion när jag stiger upp på morgonen

Dag 23 – en låt/film som får mig att gråta och varför

Dag 24 – mitt favoritprogram och varför

Dag 25 – min favorithögtid och varför


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0