ÖSTERRIKE!!

Hej alla Fridas läsare, Johanna här :)

Just nu sitter jag och väntar på att vi ska åka hemifrån för att hämta upp Frida. Som Frida redan nämnt här så åker vi till Österrike med min familj idag och det ska bli jättekul! :D
Både jag och Frida har åkt skidor förut men senast jag åkte var 2006-2007, kommer inte riktigt ihåg men det var ett tag sen iallafall :P Jag vet inte riktigt när Frida åkte senast men tror det var för ett eller två år sen :) Men nu ska vi åka mycket skidor :D Jippi!

Tyvärr så kommer Frida inte kunna uppdater i veckan :( Men snälla Frida fixar kanske något tidsinställt om hon hinner :) Annars kanske jag fixar något åt er, om jag får för Frida då såklart :)

kram johanna <3


 
Jag bjuder er på en söt bild på Frida och Citron <3

 
Världens grymmaste och finaste häst, Hazel <3

 
Ännu en bild på Hazel! <3


Kommentarer
Postat av: ffridacarlsten

Kan du skicka de bilderna som du har på mig och Citron ? <3

2011-03-28 @ 21:26:43
URL: http://ffridacarlsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0