en vecka

Har inte blivit mycket bloggat i veckan, men här har ni min vecka i korta drag.
I måndags var det dressyr tävling på KRF. Det gick jättebra för oss, blev riktigt nöjd! Vi fick 175 poäng och 62,5% (svårt att förklara vad det innebär). En av kommentarerna vi fick var att Pågen var en söt och possitiv häst, vilket jag tycker stämmer överens ganska bra. Jag tävlade LC:2, ridskolansponnyerna tävlade mot varandra (de var väldigt många) och privat hästarna tävlade mot varandra (Jag och Cajsa). Cajsa fick 64% och vann vår klass inte helt oväntat. Men jag fick lika mycket poäng som Louise och Nea som kom på delad första plats av ridskoleponnyerna. Så jag räknar mig själv som en stolt tvåa!
Liten bildbomb från tävlingen:
¨
I onsdags var det träning för Maria nere på KRF , Tilda red igen och hon hade Pralin.
Vi red ut och upp på prärien och hade lektionen där istället för på övre sandbanan. Det gick bra. Men Pågen går lite för djupt, för det är ju mindre jobbigt. Så försökte jobba med det.
Pralin ↑ (Bilden är från KRF's hemsida http://www6.idrottonline.se/KlagshamnsRF/ )
´
Har också haft väldigt mycket läxor och två uppsatser som vi skulle skriva förra veckan. Men men, inte så farligt ändå.
'
I fredags var jag och Sophie i stan. <3 Vi provade jättemycket! Sophie köpte ganska mycket och jag köpte en huddtröja har typ inga pengar (snyft'). Jag kollade också på en fin kjol från Gina tricot men det blev för dyrt.
Tröjan från H&M, kostar 100:-
´
Imorgon är det studiedag, ska bli väldigt skönt! (y'
kram frida <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0