stan och nova lund

Har det inte varit konstigt väder idag? Först fint med sol och lite blåsigt på förmiddagen, sen lite mulet och sen regnar det på kvällen. Jag tvekade mellan att ta shorts eller jeans i morse, men är glad att jag valde jeans. Det hade varit lite väl kallt i shorts! Idag vaknade jag sent och kom inte i väg med bussen in till stan förrän vid lunchtid. När jag hoppade av vid Hyllie för att ta city tunneln träffade jag Albin, Kalle, Danne och Jemtrell. De hade åkt in till Hyllie för att äta på subway. (y' Det slutade med att vi stod och väntade på tåget i tio minuter. Jag skulle träffa Tilda och Sophie (som redan var på Hansa..) och de skulle träffa Sarah och Anna som var på Stortorget. Vi gick ner tillsammans till Gustav Adolfs torg och sen gick jag in på Hansa för att träffa Sophie och Tilda. De var inne på Gina Tricot i provrummen. Tilda provad en fejk one piece och kom på den smarta idén att vi skulle prova om det fick plats med två stycken. Den var i storlek XS, men varför skulle det hindra oss? .. Så jag kröp in i one piecen efter Tilda, inte helt graciöst men det funka. HAHA! Sophie fotade och filmade med Tildas mobil, jaja. Tilda skulle leta efter en konfa klänning, vi ska konfirmera oss på lördag.. Vi gick runt och tittade i alla affärer, men hittade ingen. Så Tildas mamma hämtade mig och Tilda (Sophie skulle kolla på LB07, hennes lag) och körde till Nova Lund. Jag provade också lite kläder men hittade inget speciellt och inte Tilda heller.
Nu ikväll har jag fotat lite i spegeln.

kram frida <3

Kommentarer
Postat av: Jenny - Med en dröm om att bli fotograf

Det enda tipset jag kan ge dig är att öva och öva. Fotografera från olika vinklar, läs massa på internet osv. :)

2011-05-04 @ 18:52:49
URL: http://photosbyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0